۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۰۷

تقی پور در گفتگو با مهر:

آماده مصاف با تیم فوتسال دبیری هستیم

 آماده مصاف با تیم فوتسال دبیری هستیم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز تیمش را آماده مصاف روز جمعه برابر تیم دبیری دانست و گفت: تلاش داریم بازی به بازی بهتر شویم و نتایج خوبی کسب کنیم.

اسماعیل تقی پور امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همه بچه ها در شرایط خوبی به سر می برند و با روحیه و انگیزه بالا آماده بازی روز جمعه برابر تیم دبیری هستند.

وی ادامه داد: ما کاملا برای دربی روز جمعه آماده هستیم و امیدواریم با یاری خدا و همدلی بچه ها بتوانیم دست پر از بازی بیرون بیاییم.

تقی پور در خصوص حریف این هفته تیمش گفت: تیم دبیری یکی از مدعیان جدی لیگ امسال به حساب می آید و مهره های خوبی در اختیار دارد. با این حال ما تمام تمرکز خود را بر این بازی معطوف کرده ایم و سعی خواهیم کرد یک بازی خوب و منطقی به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز با اشاره به شروع خوب تیمش در فصل جاری تصریح کرد: ما در بازی هفته اول مقابل تیم تاسیسات دریایی با اینکه تنها سه روز بود تمریناتمان را شروع کرده بودیم، توانستیم شش بر دو پیروز شویم اما در بازی دوم مقابل هلال احمر با اشتباهات فردی بازیکنان و مخصوصا دروازه بانمان گل های بدی را خوردیم و باید بگویم که روز ما نبود، البته هلال احمر هم بهتر از ما ظاهر شد و توانست با یک بازی حساب شده سه امتیاز را بگیرد.

وی ادامه داد: پس از بازی با هلال احمر تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و با روحیه و انگیزه بسیار بالا به بازی با دبیری فکر می کنیم.

تقی پورعنوان کرد: متاسفانه ما تمریناتمان را قبل از آغاز فصل دیر شروع کردیم ولی با این حال سعی خواهیم کرد در هفته های آتی بهتر از قبل کار کرده و با تمرینات پرفشار بتوانیم به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی گفت: متاسفانه بازیکنان تیم به شرایط بدنی و جسمی ایده آل نرسیده اند و بدنسازی قبل از فصل هم نکرده ایم و دنبال فرصتی مناسب برای آماده کردن تیم هستیم، انشاالله بتوانیم در مهر ماه بدنسازی تیم را انجام داده و به شرایط مناسب برسیم.

 

کد خبر 2137849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha